Onze veertiende en vijftiende vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu Onze veertiende en vijftiende vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu

Onze veertiende en vijftiende vakantiedag

Door: De Thailandgangers

Blijf op de hoogte en volg Dina Gretha en Marga

02 Juli 2015 | Thailand, Hua Hin

Dinsdagavond zijn we vanuit ons hotel vertrokken naar het busstation in Phuket waar onze bus om 19.00 uur vertrokken is naar Hua Hin, waar we tegen 4.30 uur zijn aangekomen.
Reinold gebeld en die heeft ons opgehaald vanaf het busstation in Hua Hin. Wat gedronken bij hem thuis en toen zijn we lekker op bed gaan liggen. We werden om 9.30 gewekt ,ons ontbijt stond klaar.
Daarna 2 films gekeken, s'middags gewinkelt en sávonds op een terras gezeten met live muziek. Niet al te laat gemaakt want donderdagmorgen ging de reis voor ons weer verder Bangkok.

Dina Gretha en Marga

Hierbij willen wij ons eventjes voorstellen. We gaan dit jaar voor het eerst met zijn drieen op vakantie naar Thailand. Het grappige aan ons is dat onze namen alle drie eindigen op een A vandaar dat wij ons de drie A's noemen. We zijn de dagen aan het aftellen en we verheugen ons er erg veel op. Groetjes van ons en tot het volgende verslag

Actief sinds 10 Juni 2015