Onze vierde vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu Onze vierde vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu

Onze vierde vakantiedag

Door: De Thailandgangers

Blijf op de hoogte en volg Dina Gretha en Marga

20 Juni 2015 | Thailand, Hua Hin

Deze morgen waren we uitgenodigd door Reinold voor het ontbijt.
Toen we tegen 9 uur bij hem kwamen was de tafel al mooi gedekt , hij heeft ons heerlijk verwent (zie foto's)
Daarna heeft hij ons naar een mooi strand in Hua Hin gebracht en daar hebben we ons super vermaakt.
Tegen 2 uur hebben we Reinold weer gebeld en zijn we terug gegaan naar ons huisje daar hebben we nog heerlijk gezwommen.
Daarna gedoucht en ons klaar gemaakt voor een avond Cicada een weekend kunst- entertainment markt daar hebben we ook gegeten.
Weer enorm veel keus in het eten wat ons heerlijk heeft gesmaakt.
Daarna hebben we een terrasje gepakt met live muziek.
Dit was voor ons een rustige dag.

  • 20 Juni 2015 - 20:34

    Gretha Kuipers:

    De laatste foto was Dina aan het dansen, hahaha dat was weer een gezellige avond . We gaan zo naar bed morgen weer vroeg op .

  • 21 Juni 2015 - 15:43

    Coba Koning Wijma:

    Het is beter weer dan bij ons , hier alleen maar regen . ik heb de photos bekeken en ik vind het heel mooi en prachtig . Nou kan ik nellie vertellen dat ik photos gezien heb want dan kan ik haar vertellen over het reisverslag. Ik hoop dat jullie nog mooie dagen hebben. Groetjes van Coba en Ab

  • 21 Juni 2015 - 15:56

    Corrie:

    wat mooie fotos dat ziet er goed uit veel plezier maar zo te zien komt dat wel goed groetjes van ons

  • 21 Juni 2015 - 17:58

    Gerrit Post:

    Gretha ken ik: Marga is nog vrij rustig: maar Dina moet je niet onderschatten
    eerst invalide spelen, die dag later aan dansen is ( ik zeg balts gedrag flirtneigingen ?! )
    Vorig jaar foto met leeuw gezien, die zij aan het liefkozen was.
    Let op haar als zij bij de Olifanten komt, dan zou kunnen ! ? foto Dina met Olifant .
    Die OLIFANT is INVALIDE staat op VIJF benen ?.

    Groetjes GERRIT

  • 22 Juni 2015 - 09:18

    Sabine Van Der Ploeg:

    Een rustige dag mag ook wel eens!
    Sorry ik ben het verslag aan het lezen, de foto's aan het kijken en aan het lachen om het "commentaar" van Gerrit Post.. haha. Maar inderdaad wel helemaal gelijk ;-)
    Als wij een keer Thailand gaan bezoeken (wat we zo zachtjes aan na alle jaren mooie foto's en verslagen van jullie te hebben gelezen wel willen) moeten we geloof ik echt naar Reinold..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dina Gretha en Marga

Hierbij willen wij ons eventjes voorstellen. We gaan dit jaar voor het eerst met zijn drieen op vakantie naar Thailand. Het grappige aan ons is dat onze namen alle drie eindigen op een A vandaar dat wij ons de drie A's noemen. We zijn de dagen aan het aftellen en we verheugen ons er erg veel op. Groetjes van ons en tot het volgende verslag

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 10464

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 07 Juli 2015

Vakantie 2015

Landen bezocht: