Onze elfde vakantiedag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu Onze elfde vakantiedag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu

Onze elfde vakantiedag

Door: De Thailandgangers

Blijf op de hoogte en volg Dina Gretha en Marga

27 Juni 2015 | Thailand, Phuket

Vanmorgen ging om 6 uur de wekker want we moesten om 7 uur voor het hotel klaar staan, waar we werden opgehaald door een taxi die naar de haven van Phuket bracht. Dit was toch ook al gauw een uur rijden.
Daar lag een grote boot op ons te wachten die ons als eerste naar Bamboo Island bracht waar we op een prachtig bounty strand terecht kwamen , daar konden we zwemmen en snorkelen in een helder water vol met kleine springende visjes. Hier hadden we een uur de tijd voor.
Weer aan boord stond er een heerlijke warme maaltijd met fruit op ons te wachten.
Daarna zijn we nog langs Maya bay en Monkey Island gevaren toen verder naar Koh Phi Phi waar we aan wal gingen om lekker te winkelen.
Phi Phi is een prachtig eiland. Dit eiland was de laatste van onze excursie, weer terug gevaren en na ongeveer 12 uren waren we weer terug in ons hotel. Klaar voor een relaxte avond met chips en een drankje. Op naar een volgende dag.

• 29 Juni 2015 - 14:24

Sabine Van Der Ploeg:

Dat snorkelen lijkt me wel heel erg leuk!
    Jullie worden erg goed verzorgd!
    Mooi al die bootjes ook op het strand, echt anders he..
    Groetjes vanuit het momenteel warme Uithuizermeeden

Dina Gretha en Marga

Hierbij willen wij ons eventjes voorstellen. We gaan dit jaar voor het eerst met zijn drieen op vakantie naar Thailand. Het grappige aan ons is dat onze namen alle drie eindigen op een A vandaar dat wij ons de drie A's noemen. We zijn de dagen aan het aftellen en we verheugen ons er erg veel op. Groetjes van ons en tot het volgende verslag

Actief sinds 10 Juni 2015