Onze negende vakantiedag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu Onze negende vakantiedag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu

Onze negende vakantiedag

Door: De Thailandgangers

Blijf op de hoogte en volg Dina Gretha en Marga

25 Juni 2015 | Thailand, Phuket

Deze negende dag begon lekker rustig we hadden besloten geen wekker te zetten voor het eerst.
Dina en Marga hebben vanmorgen met heel veel moeite de foto's van de achtste dag hier op gezet. Het internet op Phuket is erg slecht.
Maar toen werd het nog slechter alles deed het behalve de laptop van Dina daar was ze op het zachtst gezegd helemaal niet blij mee. Ze was diep teleurgesteld in haar laptop. Paar keer naar boven gelopen naar de receptie voor het internet niets hielp. Gretha en Marga zaten nog wat op internet Dina had toch niks te doen en toen zei ze dat ze naar beneden ging foto's nemen van de tuin en zwembad. Wij zouden op het balkon gaan staan maar al pratend vergaten we dat Dina maar wachten beneden toen wij op het balkon kwamen was ze al weer weg maar gelukkig kwam ze even later weer om het hoekje kijken dus dat is toch nog gelukt. Toen was het wachten op de monteur voor de laptop.
Eenmaal gearriveerd was dat zo gepiept maar werken doet het nog steeds niet goed (internetproblemen).
Wij zouden daarna naar Fantasea gaan een mooi park hier in de buurt we zouden gaan lopen maar besloten toch een taxi te nemen en dat was misse boel de dag was al fout begonnen en eindigde ook fout. De man van de taxi had ons uitgezet komt er een bewaker op ons af en vertelde ons dat het park altijd op donderdag gesloten was en dat heeft de chauffeur moeten weten want iedereen die we het daarna vertelden wisten het maar hij had mooi 200 baht in zijn zak.
Wij lopend terug en besloten toen onderweg wat te gaan eten en daarna nog even naar het reisbureau voor een trip voor zaterdag.
Nu zitten we even ons verhaal te schrijven en wat lekkers te eten en te drinken. We hadden besloten vandaag een relaxte dag er van te maken maar het was een dag vol stress.

• 25 Juni 2015 - 18:28

Gretha Kuipers:

En zo zitten de twee dames iedere avond , en ik probeer dan de dames te voor zien van drinken en chips. Zo worden de taken verdeeld .

• 25 Juni 2015 - 18:36

Corrie Katoen:

jullie beleven wel hele mooie dingen om jaloers op te zijn maar het is mij een stukje te ver nogveel plezier groetjes xxxxx

• 25 Juni 2015 - 18:50

Cheryl De Haan:

Wat weer een mooie foto's dames. Jullie vervelen je nooit daar twijfel ik niet aan.
    Tot gauw op Skype!

Liefs en dikke kus Cheryl

• 25 Juni 2015 - 18:54

Hennie.Lubbers.de.Haan:

Komt allemaal goed schatjes morgen weer een dag vol plezier en nieuwe avonturen xxxx je oudste dochter

• 25 Juni 2015 - 19:00

Geert De Haan:

Goed te zien dat jullie de lange reis naar Phuket weer goed hebben volbracht.
    Het ziet er echt tropisch uit daar op jullie mooie foto's.
    Laat jullie niet op de kop zitten door de tegenslagen van vandaag. Morgen maakt vast alles weer goed!!

Groetjes uit Emmen

• 25 Juni 2015 - 22:29

Femmie:

Het ziet er allemaal erg mooi uit. Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd.
    Nog een hele fijne tijd!

Groetjes Femmie

• 25 Juni 2015 - 23:21

Gerrit Post:

Na hele mooie succes dagen is een mindere dag niet uit te sluiten.
    Dames jullie zijn zo flink en vastberaden, niemand slaat de dames het veld uit.
    Verwonderd mij niet het park Fantasea staat op de herhalingslijst, om daar enkele
    uren te vertoeven.
    Het dagboek is 731 keer bekeken, voor volgers grote voldoening.
    Dames ben trots op de verslagen en foto,s met belangstelling zit ik tiende verslag
    te wachten, toppie-toppie !!

GROETJES GERRIT: morgen even via SKYPE in de keuken kijken afwas klaar is !!! geintje