Onze derde vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu Onze derde vakantiedag - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dina Gretha en Marga - WaarBenJij.nu

Onze derde vakantiedag

Door: De Thailandgangers

Blijf op de hoogte en volg Dina Gretha en Marga

19 Juni 2015 | Thailand, Hua Hin

Na veel ellende hebben we tot in de late uurtjes moeten werken aan ons tweede verslag, dus deze morgen iets later op gestaan.
Deze morgen begonnen met een ontbijtje die Gretha voor ons heeft klaar gemaakt ondertussen natuurlijk veel gekletst en niet op de tijd gelet daardoor kwamen we iets te laat bij Reinold.
Vanaf zijn huis zijn wij op weggegaan naar Santorini een shoppingcenter en park in Griekse stijl daar hebben we verschillende winkels bekeken en zijn Gretha en Marga nog in een spookhuis geweest. We moesten lopen in het aardedonker we hebben elkaars handen vastgehouden gegild gelachen en gegriezeld. Het was echt eng.
Maar het park was prachtig.
Daarna zijn we op weggegaan naar Fashion Outlet een merkkleding center erg groot maar geen winkels voor ons.
We hebben hier nog wel eerst geluncht.
Daarna gingen we naar de badplaats Cha-am om schapen te knuffelen op een schapenfarm in europese stijl.
We hebben het hier erg naar onze zin gehad.
Toen hebben we onze weg weer vervolgd langs de gigantisch lange boulevard van Cha-am.
Hier hebben we nog koffie en thee gedronken en toen op weg naar huis met de bedoeling om te gaan zwemmen maar zijn blijven steken bij onze computers.
Vanavond om half 7 vertrokken naar een enorm groot plein in Hua Hin om te eten. Reinold moest een parkeerplaats zoeken wat niet zo makkelijk ging maar vond er toen toch 1 waar een pillon stond , hij naar de parkeerwachter en wijst naar de auto en vertelde hem dat hij een vrouw bij zich had die niet goed kon lopen. Dus toen was Dina verplicht om als invalide te lopen tussen Gretha en Marga in. Wij toen naar het plein we wisten niet wat we zagen rijen kraampjes met eten rond een enorm groot plein met muziek erbij.
Hier hebben we heerlijk gegeten en gedronken.
Hopelijk hebben we jullie nu voldoende ingelicht en voor nu tot morgen!!

• 19 Juni 2015 - 21:19

Gerrit Post:

Kan niet vaak genoeg gezegd worden, de foto.s blijven mooi naar te kijken !!.
    Het verslag is duidelijk weergegeven.
    Deze dames Gretha- Dina- Marga gaan er voor een vakantie te beleven met voldoening
    op terug te kijken.
    Ik zie jullie binnen korte tijd via Skype even zien of er wordt afgewassen !.

Groetjes Gerrit

• 19 Juni 2015 - 21:43

Sabine :

Dag allen,

Jullie hebben weer een leuke dag achter de rug zo te lezen :-D.
    Ook weer hele mooie foto's!
    Wie speelt de volgende keer de invalide? ;-)
    Morgen maar weer op tijd uit de veren! Maar ja een beetje rustig aan doen hoort er ook bij op vakantie.

Groetjes uit NL

• 20 Juni 2015 - 09:36

Nora:

Leuke foto's en verslagen....leuk om te volgen...veel plezier !!

• 20 Juni 2015 - 12:40

Henk:

Wil iemand een koekje?

• 20 Juni 2015 - 12:52

Ab.koning:

Leuke photo's en verhalen

Dina Gretha en Marga

Hierbij willen wij ons eventjes voorstellen. We gaan dit jaar voor het eerst met zijn drieen op vakantie naar Thailand. Het grappige aan ons is dat onze namen alle drie eindigen op een A vandaar dat wij ons de drie A's noemen. We zijn de dagen aan het aftellen en we verheugen ons er erg veel op. Groetjes van ons en tot het volgende verslag

Actief sinds 10 Juni 2015